Teenindus Restoranis

Soovid alustada suvel tööd toitlustusasutuses, kuid puuduvad teadmised ja oskused, mida tööandja Sinult ootab?
Või töötad juba teeninduses, kuid soovid õppida juurde uusi nippe ja kinnistada teadmisi?

 

Koolitusele on oodatud kõik lihvimata ja juba veidike lihvitud teemandid, kes soovivad saada säravaks teenindajaks. Peale koolituse läbimist on Sinust saanud ambitsioonikas teenindaja, kelle jaoks ei jää ühegi teenindusasutuse uks suletuks ning kelle teenindust jäävad kliendid hea sõnaga meenutama.

Koolitusel räägime täpsemalt:
– Teenindaja roll toitlustusettevõttes
– Teenindaja sisemine juht
– Sinu motivatsioon
– Sina ja meeskond
– Klienditeeninduse etikett
– Klient tuleb tagasi
– Väljakutsed klienditeeninduses – pretensioonikas klient
– Kliendist püsikliendiks
– Sinu vajalikud töövahendid lauateeninduses
– Praktilised võtted teenindusprotsessis
– Laua katmine
– Veinid ja nende serveerimine

Koolitajaks on: Riinu Rätsep, kes on olnud seotud toitlustuse valdkonnaga üle 20 aasta: alustades Tallink’i laevadel, töötades peakokana ja restoranijuhina restoranis Paat ja toitlustuse teenindusjuhina Radisson Blu Hotell Olümpias. Riinu on olnud ka mitmete toitlustuskohtade käivitamise juures.

 

Kestus: 7 tundi
Hind: 70€ / ( EBA liikmele 60€)
Koolituse hind sisaldab kerget hommikusööki, kohvipause ja lõunasööki.