Teenindushoiakud

Klienditeenindaja on ettevõtte visiitkaart, seega on klienditeenindajal oluline roll ettevõtte- ja külastajate ees.

 

Koolitus on mõeldud kõigile neile, kes töötavad igapäevaselt teenindajana ning sooviksid oma klienditeenindusoskusi arendada ning saada seeläbi enesekindlust ning teadmisi, kuidas igapäevatöös oma rolli tähtsustada ja parandada teenindushoiakut.
Osalejad saavad teadmisi, mis aitavad neil kui teenindajal näha oma rolli laiemalt, et olla toetavama põhihoiakuga ja seeläbi ka kliendikesksemad.

 

Osalejad teadvustavad teenindaja toetava ning piirava põhihoiaku mõju teeninduse kvaliteedile ning teenindaja enda heale psühholoogilisele töövormile.

 

Osalejad oskavad oma piiravat hoiakut muuta toetavaks läbi erinevate psühholoogiliste tehnikate. Teenindajal on praktilised oskused, mida nad saavad reaalselt oma töös kasutama hakata.
Inspireeritud ja motiveeritud teenindajaid, kes soovivad olla oma töös veelgi säravamad ja entusiastlikumad.

 

Koolitaja: Signe Valsberg
Hind: 55€/ EBA liikmele 49€

Aeg: 22.05.17, kell 17.00-21.00

NB! Koolitus toimub, kui koolitusele on registreerinud 10 osalejat.