Teeninduse etikett

Etikett on sotsiaalse käitumise koodeks, mis muutub ajas ja erineb kultuuriti, klassiti ja grupiti. Teenindussektoris külastab klient teenindusettevõtet teatud ootustega ning nende ootuste ületamine muudab külalise õnnelikuks ja rõõmsaks. Etiketi tundmisel ja järgimisel kasvatame ettevõtte usaldust ja samuti lugupidamist külaliste suhtes. Teeninduse etikett on süvendatud koolitus külalislahkuse maailma, kus tähelepanu keskmes on hoolimine ja viisakus.

 

Koolituse teemad: 

 

– Suhtlemine erinevatest kultuuriruumidest pärit sihtgruppidega
– Etiketireeglid külaliste vastuvõtmisel
– Mida peaksin teadma oma välimuse kohta, kui olen teenindaja rollis?
– Võlusõnad klienditeenindamisel
– Sisekommunikatsiooni viisakuspõhimõtted
– Miks on vaja ettevõttel standardeid ja reegleid? 
– Praktiline osa: teenindussaalis liikumine, lauakate, teenindusprotsess, veiniserveerimise protsess

 

Peale koolitusel osalemist:

• oskad olla Sina ise erinevates teenindussituatsioonides
• oskad suhelda erinevast kultuuriruumist külalistega
• oskad kasutada kehakeelt suhtlemise toetamisel
• oskad külaliste meeleolu tõsta juba nende vastuvõtmisel
• oled teadlik etiketi reeglitest teenindussaalis ringi liikudes
• oskad selgitada teenindusstandardi vajalikkust ettevõttes
• omad suuremat enesekindlust klientide ootuste ületamisel

 

Koolitaja: Riinu Rätsep
Kestus: 4,5 tundi
Hind: 47€ inimene / EBA Liikmele 41€

Koolituse hind sisaldab kohvipause.
Registreemine  e-mailil kool@barman.ee

NB! Koolitus toimub, kui on 10 osalejat!

 

Koolitust viib läbi Riinu Rätsep, kelle üle 20 aasta kogemust toitlustuvaldkonnas tegutsemisel ja viimased 4 aastat on õppinud lisaks juurde funktsionaalse toitumise nõustajaks. Riinu konsulteerib inimesi elama efektiivselt ja haigustevabalt. Samas ka juhendades juhte, kuidas oma töötajaid hoida terve olema!